Sunday 23 February 2014

Hari kokurikulum 2014

Hari Kokurikulum telah diadakan pada 22 Februari 2014 (Sabtu) yang lalu. Program dirasmikan oleh Encik Hassan Bin Pin, Naib Yang Dipertua (NYDP) Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) SKPC.

Pelbagai acara menarik diadakan bagi memeriahkan program yang julung-julung kalinya diadakan di sekolah ini. Antaranya, pertandingan mewarna, senamrobik, gerai jualan oleh persatuan dan kelab, istana belon, cabutan bertuah serta pameran dari agensi kerajaan.

Setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua pihak yang telah bersama-sama menjayakan program Hari Kokurikulum ini iaitu Datuk Haji Othman Bin Aziz, Ahli Parlimen Jerlun, Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) cawangan Kubang Pasu, Tabung Haji Kubang Pasu dan Encik Shuhaimie Che Pa, Jurulatih Senamrobik. 

Terima kasih kepada para penyumbang hadiah utama cabutan bertuah Altacom Enterprise, Top Angel Komputer dan Pustaka Jitra. Terima kasih juga kepada semua guru, staf sokongan, guru-guru KAFA SPI dan semua pelajar yang turut sama berganding tenaga menjayakan program ini.




Istana belon menjadi tumpuan anak-anak

Pameran AADK

Para waris yang turut hadir memeriahkan program. 


Cikgu Shahidah turut memenangi hadiah cabutan bertuah

Pemenang hadiah utama cabutan bertuah

0 comments:

Post a Comment

Cari maklumat anda..